Foto site - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Foto site - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Foto site

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

08 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

Heey everyone!

Ik heb wat foto´s op de site gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=346UKJSC ik denk dat je hier wat foto´s op kan zien, maar ik ben gewoon ECHT 3 uur bezig geweest om hier ongeveer 20 foto´s op te zetten :s.. Maar binnenkort ga ik naar een goed internetcafé en ik hoop daar gewoon normaal foto´s op te kunnen zetten want op school is het echt verschrikkelijk!! Maar hier is alvast een voorproefje want ik heb hier ongeveer, samen met m´n Amerikaanse vriendin, 400 foto´s ;).. Maar dat gaat hopelijk helemaal goed komen! Alvast veel plezier met deze!
Grande besos! Erik

  • 09 Juni 2007 - 08:02

    V.weerdt :

    En wij maar zwoegen hier in die warmte.....
    gr. Vera

  • 09 Juni 2007 - 08:11

    Bender:

    Que tel amigo?alles bon? Podsamme ligt ie lekker te bakken met zn luie reetos in het hete zandchez;)! En maarliefst 36 graje, dan vallen de pappagaaien toch van het dak!toppie trouwens eindelijk wat foto’s..eventjes dacht ik dat je iedereen blij zat te maken met een dooie pappagaai! He el koet, ik wens u nog veel plezier in de wondere wereld espanola! Vamos noches en hastalabassie!

    Je indentical N. twin!

  • 09 Juni 2007 - 09:01

    Lia:

    volgens mijn hebbi t wel naar je zin...leuk al die fotos. dikke kuz maar weer xo

  • 09 Juni 2007 - 20:36

    Jeroen:

    Yoh Erik,

    Hoe smaken de Cerveza's?
    Wie zijn die Chica's?
    Wat doet die gozert met die video van het A-team?
    Wat ziet die gozer op foto 18 er beroert uit zorg ervoor dat jij wel wat groente eet!
    Ciaoo J (ome J danwel he)

  • 09 Juni 2007 - 22:01

    Spiek:

    Ziet der goed uit daar Kootje! Heel veel plezier nog en ik volg trouw je verhalen:)! Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7109

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: