Week 7 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

10 Juli 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

Weer een hele tijd niks van me laten horen, maar dat is omdat ik eigenlijk de laatste tijd weinig heb meegemaakt.. Natuurlijk wel weer de nodige feestjes gehad ;).. En helaas ook weer van de nodige mensen afscheid moeten nemen.. Gister zijn 2 vriendinnen van Connor (Ierland) weer terug gegaan naar Ierland. Ze zijn hier maar iets meer dan een week geweest, maar ze waren wel erg gezellig, want Ieren weten hoe ze het gezellig moeten maken! En gister zijn ook Irene en Marco (Italië) naar huis gegaan.. Allemaal weer erg jammer, maar het is de bedoeling dat we iedereen weer gaan zien in September :D! Gelukkig komt iedereen naar Nederland, dus aan mij zal het niet liggen ;)! Afgelopen week was ook Dennis (Duitsland) weer heel even hier :)! Hij was met vrienden naar Alicante gegaan om nog 2 weken vakantie te vieren daar, maar een paar dagen voor z´n laatste avond werd er tijdens een avondje stappen een traangasgranaat door iemand in de club gegooid waar hij in was.. En een vriendelijke spaanse jongen wist de uitsmijters te vertellen dat Dennis degene was die dat had gedaan.. Dus hij werd gelijk tegen de grond gewerkt en gefouilleerd door een paar spaanse beren.. En toen hij weer opstond bleek z´n portemonnee te zijn gestolen, met z´n paspoort en al z´n pasjes er nog in.. Maar een vriendin van hem had gezien wie z´n portemonnee gepakt had, dus hij vroeg vriendelijk aan die jongen of hij misschien z´n portemonnee terug mocht hebben.. Maar dat vond die jongen niet zo´n goed plan en toen sloeg hij Dennis tegen de vlakte.. Dus Dennis en z´n vrienden hadden het een beetje gehad in Alicante, dus ze kwamen nog ff 2 dagen op bezoek in Sevilla :D!
Vorige week stond trouwens ook heel even m´n huisje in de brand ;).. M´n landlady had een geurkaars iets te dicht bij de hele droge houten luxaflex gezet in haar kamer.. Dus midden in de nacht kwam Rie (Japan) naar m´n kamer gerend helemaal in paniek.. Gelukkig konden we snel een prullenbak vullen met water en was het vuur snel gedoofd, maar het was wel weer een hele ervaring ;)!
De tijd vliegt hier alleen wel voorbij! Over 11 dagen ben ik alweer thuis! En morgen komt Jill hier :D! Dus de tijd zal dan wel helemaal snel voorbij gaan! Ik spreek iedereen vast wel weer als ik weer thuis ben! Waarschijnlijk is dit het laatste verhaaltje dat ik op deze site achterlaat, of misschien nog 1 vlak voordat ik weer naar Nederland kom! Zal deze week wel nog wat foto´s op m´n site zetten, maar dat kan pas later deze week want ik heb m´n camera bij Ana en Thuyha (Amerika) laten liggen.. Maar dat gaat helemaal goed komen!

¡Adios!

  • 10 Juli 2007 - 13:28

    Madelief:

    Heyy Erie!
    Sorry dat ik niet op je feestje kan komen, maar dan ben ik zelf lekker met vakantie :)
    Veel plezier nog in ieder geval in die laatste dagen en 'n fijne verjaardag alvast!
    Spreek jou! xx Madelief

  • 10 Juli 2007 - 14:54

    Marianne:

    Haha jij hebt je nodige spanning en sensatie ook weer gehad voor deze week ;)

    Tof dat je het zo naar je zin hebt! Heel veel plezier nog en hasta luego!!!

    X

  • 10 Juli 2007 - 15:04

    Len:

    eeej rukker!
    zo, dus je hebt het daar nog wel naar je zin, lekker hoor!!en strax nog jill drbij, das nog beter natuurlijk;)! ik ga dr natuurlijk van uit dat jill de 'koot'-maskers bij zich heeft;P! geniet nog ff van je laatste 2 weekies! zie je daarna!! buenos noches

  • 12 Juli 2007 - 05:24

    Peter:

    Hoi Eer, Jill goed aangekomen?

  • 15 Juli 2007 - 17:04

    Vera:

    He joh! We zitte hier bij je moeder de verjaardag van je oma te vieren. Je wordt eigenlijk wel heel erg gemist.....
    Maar gelukkig duurt het niet zo heel erg lang meer voordat je thuiskomt. De groeten van Ilse ook nog ff tussendoor. Voor de rest is er hier eigenlijk niet zoveel te melden behalve dat ik eindelijk mijn eerste tenniswedstrijd heb gewonnen maar dat interesseert je natuurlijk maar matig. (met dank aan Jack)Veel plezier nog de laatste dagen en tot snel. Groeten Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 7104

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: