Bijna op de helft - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Bijna op de helft - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

20 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

Vrijdag ben ik alweer 4 weken in Sevilla! De tijd vliegt hier echt voorbij.. Van het weekend uiteindelijk toch naar het strand van Matalascañas geweest met Dennis, Enrico (Bambinooo), Ana en Thuyha en echt weer een geweldig weekend achter de rug gehad! We waren op zaterdagmiddag vertrokken en kwamen daar ongeveer om een uur of 5 aan. Gelijk maar een hostal geboekt en meteen naar het strand gegaan om de laatste zonuurtjes nog mee te pakken! Toen we daar een tijdje lagen kwamen we een groep van ongeveer 12 man tegen die een vrijgezellenfeest bleken te hebben.. (foto´s van die groep volgen nog, dat komt deze week nog wel goed) En omdat wij allemaal zo verschrikkelijk leuk zijn ;) vroegen ze ons om met hun mee te feesten! Dus we hebben samen met onze Spaanse amigos nog een paar uurtjes op het strand doorgebracht. De ene was nog gekker dan de ander dus er werd muziek gespeeld op koelboxen en gedanst op de tafels ;).. S´avonds nog met hun mee gaan stappen in een disco en s´morgens vroeg weer aangekomen in ons hostal.. Heeel weinig slaap gehad want we moesten om 12 uur al uit de kamer zijn anders moesten we nog een dag extra betalen. Helaas voor ons ging de eerste bus naar Sevilla pas om 4 uur en het regende zondag de hele dag, dus op het strand liggen op zondag was er niet bij.. Eenmaal weer in Sevilla snel naar een Irish Pub om daar de ontknoping van de Spaanse competitie te volgen! Ongelofelijk hoe dat hier allemaal gaat.. We zaten gewoon in een bar in Sevilla en de hele bar was gevuld met supporters van Real Madrid, Barcelona en Sevilla en dat ging gewoon allemaal prima samen! Zou je in Amsterdam is moeten proberen om met je PSV shirt een wedstrijd te gaan volgen.. Na de wedstrijden samen met Ana en Thuyha naar de film Ocean´s 13 geweest. Gelukkig was de film in het Engels, maar het had Spaanse ondertiteling en soms als ik het niet kon verstaan en ik las de ondertiteling begreep ik gewoon wat ze zeiden :)!
Maandag weer een hoop nieuwe mensen leren kennen omdat Thuyha naar een andere school is gegaan dan waar wij allemaal op zitten, maar ze had al haar klasgenoten meegenomen naar een bar waar wij eigenlijk elke avond zitten.. Allemaal hele leuke nieuwe mensen en dat was wel een beetje nodig omdat Dennis en Michael weer naar huis gaan dit weekend.. Dus we hebben wel weer een rede om deze week veel te feesten, en dat gaat ongetwijfeld weer gebeuren ;).. Ik laat jullie dan natuurlijk weer weten hoe het geweest is en of ik weer de enige was die op school wist te verschijnen ;)..
Er staan trouwens weer een hoop nieuwe foto´s op de foto site van het weekendje in Matalascañas: http://www.mijnalbum.nl/Album=346UKJSC
Ook staat er op deze site nu een filmpje van de Spaanse jongens van het vrijgezellenfeest met ons op het strand!
¡Adios!

Erik

  • 20 Juni 2007 - 12:24

    Vera:

    Knap dat je überhaupt nog aan spaans leren toekomt....
    altijd al gedacht dat je super was.
    groeten

  • 20 Juni 2007 - 13:07

    Fredie:

    Kootjee.. wat een verhalen! Super! Geniet er nog maar even lekker van! Ik verwacht binnenkort toch wel een keer een Spaans stukje van je te lezen hoor..;) Veel plezier nog! Kus

  • 20 Juni 2007 - 16:36

    Jess:

    hey guapo! wat een leven heb jij daar zeg, ongelooflijk! ik hoop dat ik mn 2 maanden in france net zo'n leven krijg als jij, maar ik betwijfel het, haha. maarjaaa, verschil moet er zijn he! kootie, enjoy nog maar ff, want voor je het weet zit je weer hier. en ik kan je vertellen; spaanse gasten die met behulp van 'n koelbox de macarena zingen/dansen kom je hier niet tegen! xx Jess

  • 22 Juni 2007 - 08:19

    Jack:

    Beste Kootje,
    Zo wil ik ook wel Spaans leren!!
    Hebben ze daar geen tenniscoach nodig?
    Beachtennis of iets dergelijks?
    Hoef niet te zeggen dat je ervan moet genieten want dat spreekt voor zich!!
    See you soon!

  • 24 Juni 2007 - 08:28

    Peter:

    Hé Eer, Heb vandaag je pasfoto in geleverd voor het nieuwe voetbalseizoen. Hoop alleen dat je er straks nog wel een beetje op lijkt. Als je namelijk "zwart" terug komt, kan dat nog wel problemen gaan geven voor de scheids! Dus blijven smeren! Groetjes Peter.

  • 24 Juni 2007 - 20:34

    Jeroen:

    He Erik
    Begrijp dat in dezelfde fase Spaans zit als ik met:) een beetje ondertiteling in het engels begrijp ik er ook alles van!
    Het ga je weer goed in de volgende week!
    Ben je nog een beetje op gewicht?
    Ciao J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7102

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: