Einde 3e week! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Einde 3e week! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Einde 3e week!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

15 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

De derde week zit er alweer bijna op! Het gaat hier nog steeds allemaal helemaal goed, alleen hebben we gister afscheid moeten nemen van Jiska hier :(.. Dat was een Nederlands meisje waar we allemaal heeel goed mee op konden schieten dus dat is wel erg jammer.. Verder deze week veel geleerd op school, maar je wordt hier met zooo veel nieuwe woorden en werkwoorden overvallen, dat ik alles al weer vergeten ben ;).. Maar gelukkig heb ik het allemaal goed opgeschreven dus ik moet er maar weer een keer goed voor gaan zitten.. Woensdag hebben we hier weer een mooi feestje gehad want het was Michael´s verjaardag! We hebben toen de hele dag, na school natuurlijk ;), bij de rivier gezeten, gepicknickt en gefeest! Uiteindelijk een heeel mooi feestje geworden waarbij Michael uiteindelijk in een boom belandde ;).. Voor de foto´s moet je natuurlijk weer naar de fotopagina gaan, maar die weten jullie ondertussen wel te vinden denk ik!
Op donderdag weer wat leuke nieuwe mensen leren kennen. 2 Amerikaanse meisjes, Ana en Thuyha (spreek uit als: Twieha) die een beetje een wereldreis aan het maken zijn en voorlopig voor een aantal weken hier in Sevilla blijven. Ze verblijven ook in een huis van Carmen (m´n landlady) dus zo heb ik ze leren kennen tijdens een etentje bij mij thuis. Vanavond gaan ze ook weer mee met ons naar een club en het moet weer een mooi avondje worden! Kan alleen niet al te laat worden want morgen willen we weer met de bus naar Matalascañas om het weekend op het strand door te brengen! En de bus vertrekt om 11 uur.. Het is hier alleen op dit moment niet zulk heel lekker weer.. Afgelopen dagen is het wat minder warm geweest, rond de 28 graden, en heeft het af en toe geregend.. En de verwachting is dat het van het weekend ook gaat regenen dus het strand is nog geen zekerheidje.. Maar ik laat jullie natuurlijk weer weten hoe het geweest is en wat we allemaal gedaan hebben! Er staan trouwens weer een hoop nieuwe foto´s op de foto site: http://www.mijnalbum.nl/Album=346UKJSC

¡Hasta luego!

Erik

• 15 Juni 2007 - 21:57

Rita Manuputty:

We gaan met het open jeugd morgen van start. Ik hoop dat de regen deze week bij jou valt en niet bij ons. Wat een heerlijk leven heb je zo.
    Ray, Matthew geslaagd voor hun VMBO!! pffff! Sterkte met je studie maar dat lukt wel, erg gezellig. Ben de hele week met je moeder aan de wedstrijdtafel!! Zware week zullen we hebben. Groetjes vanuit Oegstgeest van ons allen

• 16 Juni 2007 - 13:03

Vera:

Hey Eric,
    Wat een foto's!! Is er wel eens een avond dat jullie niet tot heeeel laat feesten?? Vooral die "kale"ziet er niet altijd helemaal fris uit.
    Geniet ervan, tis zo weer voorbij.

• 16 Juni 2007 - 19:09

Jeroen:

Yoh Erik,
    Die michael is gewoon een molotov cocktail in een boom! Enne respect voor Tommie hoor, per week wordt ie foto genieker. De foto's gedurende de les op school waren ook goed deze week:) Wellicht dat wat regen wel goed is voor de broodnodige slaap. Ok dan maar weer vanuit ook een regenachtig Haarlem ook van Esther ven Bram tot de volgende update.
    Ciaoo J

• 18 Juni 2007 - 12:23

Helene Tamaela:

Hi Erik,
    Volgens mij ben je ontzettend aan het genieten! Leuke party foto's!
    We zijn afgelopen zaterdag begonnen met het Future 9e SVV Open Jeugd Toernooi!
    Dus je moeder vertelde van je site, dus ik moet natuurlijk wel even reageren op je site!
    Tot zover maar even, groetjes van ons allen, en geniet er maar van!
    Helene en fam.