Begin van de 3e week! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Begin van de 3e week! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Begin van de 3e week!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

11 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

De 3e week alweer begonnen! Begin nu al echt wat op te steken van dat Spaans! Al is het nog steeds vooral begrijpen en weinig echt spreken.. Maar m´n leraar Jezus dwingt me echt om zinnen te bouwen en dat gaat me al steeds beter af ;)! Dit weekend eigenlijk niet heel veel gedaan wat de moeite waard is om te schrijven.. Het was hier namelijk een keer niet zulk heeel lekker weer.. Nog steeds wel een graadje of 30 maar op zaterdag en zondag heeft het hier zowaar een beetje geregend! Dus het was niet strand-weer zoals we gepland hadden.. En op vrijdag was hier een groot feest en dat was nogal laat geworden dus niemand had echt zin om op zaterdag ochtend vroeg met de bus naar het dichtsbijzijnde strand te rijden ;).. Vandaag zijn weer een heleboel nieuwe mensen op school. Elke maandag komen hier weer nieuwe groepen met nieuwe leerlingen en deze keer een hele groep Nederlanders. Hartstikke gezellig, maar niet zo bevorderlijk voor m´n Spaans omdat we allemaal op andere niveau´s van Spaans zitten, en zoiezo wel allemaal Nederlands spreken ;).. Vanavond hebben we weer een feestje want Michael wordt morgen 26 jaar! Dus ik ben bang dat ik morgen weer de enige ben die op school is ;).. Ik heb ook weer een heleboel foto´s op me site gezet! Deze keer ging het een stuk sneller, maar ik sta trouwens echt op heeel weinig foto´s want dit zijn foto´s van mijn camera ;).. Ik sta op iedereen z´n foto´s behalve op die van mij en dat zijn nou net degene die ik er op heb gezet! Maar ik ga er voor zorgen dat ik meer op m´n eigen foto´s kom te staan :)! Als je hier weer op klikt kom je weer bij mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=346UKJSC
Heel veel plezier met de foto´s en weer bedankt voor alle berichten!
Ow! En Jeroen: Las cervezas son muy bien, die chicas zijn m´n matties hier, The A-team zijn z´n helden en Tommy ziet er altijd beroerd uit omdat ie weinig tot niet slaapt en muchos cervezas drinkt ;)! Ik eet netjes m´n groente en fruit hier!
Besitos Erik

  • 11 Juni 2007 - 15:18

    Yoni:

    haha je leraar Jezus :P
    heb je al gevraagd of hij over water kan lopen? ;)

  • 11 Juni 2007 - 15:27

    Kevin:

    Yo Koot,

    Toch nog een foto-tje van jezelf erbij gezet hoor, was gelijk wel de mooiste, hehe...have fun

  • 11 Juni 2007 - 17:54

    Jill:

    Ola lief!

    Leuke foto's erop gezet, tsja en die van jou...haha!

    Have fun!

    Liefs Jill

  • 11 Juni 2007 - 19:37

    Nadine:

    Hey eertje,

    Leuke foto's man...tering die zee is blauw!!Ow en ik moet nog even zeggen dat ik vind dta je charmante voeten hebt haha.Veel plezier nog en zie je snel.
    Dikke kus Nadine

  • 11 Juni 2007 - 20:29

    Jeroen:

    Yoh Erik,

    Mooie tenen hoor! Wanneer zien we eens foto's van die (zgn) school van je, altijd leuk om Jezus te zien. Go for week 4 he!
    Ciaoo J

  • 12 Juni 2007 - 05:14

    Vonkov:

    Ola Erik,
    Ik denk dat je moeder erg blij is met die laatste zin!!!!

    Besitos!!!!

  • 12 Juni 2007 - 12:09

    Nouk Kits:

    Die koot...

  • 12 Juni 2007 - 18:16

    Lia:

    getsi....je gaat me toch ni vertelle dat je daar GROENTE eet he....brrrr : ) yak... ; ) kuz

  • 13 Juni 2007 - 16:09

    Sylvia:

    Hee Kootje, hier Sylvia (vakantieganger van Alanya) Zo te zien aan de fotos en te lezen aan je verhalen heb je het goed naar je zin. Peggy en ik zijn net terug uit Portugal met een groepje, dus we waren op zich wel dicht bij. We wilden je nog komen opzoeken, want er waren excursies genoeg naar Sevilla, maar dat hebben wij door omstandigheden (lees: te veel feesten) niet gered. Ik hoop dat je nog een hele goede tijd gaat krijgen en doe je best he ;)

    X Sylvia

  • 13 Juni 2007 - 20:50

    Maaike :

    Leuke foto's Erik,alleen zelf sta je er weinig op maar daar werk je aan begrijp ik.Is er ook nog wat mooie cultuur te zien daar,kerken of zo!!!!!
    gr0etjes
    '

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 7096

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: