Nog 1 dag! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Erik Koot - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 Mei 2007 | Nederland, Sassenheim

Heey allemaal!

Nog 1 dagje en dan vertrek ik voor 8 weken naar Sevilla! De bedoeling is dan dat ik na die 8 weekjes toch wel enigzins Spaans kan spreken :)! Hier zal ik proberen om een beetje bij te houden wat ik daar allemaal aan het doen ben. Of dat ook gaat lukken is nog maar de vraag...
26 Mei vlieg ik dus rond half 10 s'avonds naar Sevilla en op 21 juli zal ik weer thuis komen.
Tot dan!

Erik

  • 25 Mei 2007 - 12:23

    Steven:

    Veel plezier daar en mucho's succes (of zo iets?!?)
    Adios!

  • 25 Mei 2007 - 12:43

    Rianne:

    hey koot!!
    veel plezier daar!!
    ik zal regelmatig op deze site kijke hoe het gaat met je! en natuurlijk blijven we krabbelen deze twee maanden!
    zet je er wel leuke foto's op?
    ik ga 24 juli weg dus miss zie ik je tussendoor nog ff!
    have fun!

  • 25 Mei 2007 - 13:04

    Mark ( TL 2 ):

    Kootje,

    succes met je spaans, optijd terug zijn want er moet goed voorbereid worden van de zomer haha,

    laterr!!

  • 25 Mei 2007 - 13:08

    Boek:

    Kootie kootiiieee! Dat word feesten en mooie spaanse chica's vastleggen op beeld voor het nageslacht, goed te doen lijkt me! We faxen! Laterz!

  • 25 Mei 2007 - 13:14

    Noukie (kits):

    Hola guapo!

    Heb zelf al anderhalf jaar spaans en spreek nog steeds geen woord! Maarja, wie ben ik? Heel veel succes en vooral veel plezier!

    Gaat een mooie tijd worden, zal je in de gaten houden ;)

    Kusje Noukie

  • 25 Mei 2007 - 14:06

    Lia:

    heeeel veel plezier. kan je mij dan ook spaans leren... : ) dikke kuz xox

  • 25 Mei 2007 - 14:20

    Renske:

    Eindelijk enigstkind =)

  • 25 Mei 2007 - 15:03

    Piket:

    Koot ik verwacht veel van je, de details bespreken we morgen wel even. x

  • 25 Mei 2007 - 15:24

    Dinja:

    Maak er een mooie tijd van Koot;) en als je terug bent gaan we veel stappen:P

    Kuss

    Je stapmaatjeeeee!! :D

  • 25 Mei 2007 - 15:55

    Clau:

    Hey kootje

    Veel plezier joh, maak er wat leuks van!!!
    Ik wil je vloeiende spaans wel is horen als je terug komt haha

    groetjes x clau

  • 25 Mei 2007 - 16:12

    Peter:

    Mucho succeso ino Servillio

  • 25 Mei 2007 - 16:40

    Muis:

    Koot heel veel plezier geneit er van en gaan als e terug bent snel weer dansen ;)

    Kus Mariel

  • 25 Mei 2007 - 17:27

    Marianne:

    Have fun Kootje! Gaat volgens mij helemaal goedkomen. :D

    Kuskus

  • 26 Mei 2007 - 04:03

    Sanne:

    heej erik veel plezier in spanje!! kom je wel veilig thuis haha!
    xxx Sanne

  • 26 Mei 2007 - 06:54

    Rita Manuputty:

    Hola Erik, geniet ervan en we gaan je volgen, goede vlucht.

  • 26 Mei 2007 - 07:27

    Linda:

    Eer!

    Heel veel plezier, en succes in Spanje he!
    En ik zie je vast over 8 weekies wel weer!

    x.

  • 26 Mei 2007 - 16:04

    Nadien:

    Hey schat,
    Veel plezier daar!!!
    Dikke kus Nadine

  • 26 Mei 2007 - 17:37

    Angelique:

    Heey Kootje!! Heel veel suc6 in Sevilla!! Groetjes en xusjesss ;)

  • 26 Mei 2007 - 19:18

    Jill:

    Nog een kwartiertje en dan ga je de lucht in op weg naar je grote avontuur! Geniet ervan schat! Heel veel succes en plezier in Spanje! Ik zal aan je denken:D

    Liefs


  • 27 Mei 2007 - 08:23

    Lia:

    hoe ist daar?lekkah weer?velos plezieros he.kuz xo

  • 27 Mei 2007 - 08:46

    Lennos:

    yoyo el koet! alles mucho bueno? zijn die gastvrouwtjes muie biene milfos met biggie muchachoos of hebben ze moustages en stinken ze naar guano?
    met die talenknobbel van je moet je hier vast uit komen;).
    heel veel plezier op je eerste dag pikkebaas!
    laaaters len

  • 27 Mei 2007 - 11:16

    Maaike:

    Erik, Inmiddels ben je al in het spaanse
    land. Lekker warm? Aardige gastvrouw?
    Wij blijven je volgen groetjes van ons allen. De Schoutjes

  • 28 Mei 2007 - 12:21

    Richard Ilse Maarten:

    Hé Erik,
    heb je een goede vlucht gehad?
    Heel veel plezier in Sevilla en we zijn benieuwd naar alle foto's!
    xxx

  • 28 Mei 2007 - 16:34

    Anouk:

    Eerieberie!!
    Wat zijn wij opeens een avontuurlijk stelletje zeg!

    Ik zit al bijna 2 maanden in Peru! En blijf nog meer dan een maand! OOk mijn spaans te verbeteren..tis een prachttaal!Gaat je zeker lukken!

    Wat gaaf..ik hoorde ook opeens dat je gestopt was met je studie..man man wat een veranderingen! Geniet er lekker van!! En we spreken daarna wel weer he!

    Heeel veel liefs + ciao ciao amigo! van je ex-tennismaat Noukie

  • 28 Mei 2007 - 21:08

    Wim Koot:

    Ola Erik, que tal ? Todo es muy bien a Lemmer.
    Verder maar in het nederlands, want je staat aan het begin en beheerst het Spaans nog niet (ik ook niet trouwens). Veel plezier aldaar en veel succes.

    Adios

    Wim Anita en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sassenheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 7108

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: