Het begin! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Het begin!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

29 Mei 2007 | Spanje, Sevilla

Hola!

Eindelijk een berichtje van me! Ik ben hier nu al weer 4 dagen dus ik zal maar een beetje vertellen hoe ik die eerste paar dagen heb meegemaakt.. Het begon allemaal in douche vlak voordat ik naar Sevilla vertrok.. Dacht ik nog ff een paar minuutjes rust te hebben werd er door een gek op me douche deur geklopt.. Het bleek meneer Marcel Vonk (voor de mensen die hem niet kennen, hij is mijn begeleider van de voetbal..) die nog een afscheidskado had in de vorm van een shirt van de Dennis Bergkamp prijs. Nog bedankt Mars!
Toen alle laatste spullen ingepakt en op weg naar het vliegveld. Ik stond vrij vooraan in de rij dus het was vrij snel geregeld allemaal en het vliegtuig bleek zo rustig te zijn dat ik zelf een plekje uit mocht zoeken om te gaan zitten. Dat werd dus een luxe driezitsbank :)! De vlucht was allemaal goed verlopen en ik werd op luchthaven Sevilla opgewacht door zo´n man met een bordje met Erik Koot erop :)! Het hele half uur dat we naar m´n verblijfplaats reden hebben we over voetbal gepraat zonder dat hij een woord Engels, en ik een woord Spaans sprak.. We hebben op de voorstoelen staan voetballen om elkaar alles duidelijk te maken ;)! Uiteindelijk om 1 uur aangekomen in het huis waar ik zo verblijven. Een oud Sevillaans huis die op 1 minuut van m´n school ligt. Ik zit daar samen met Anners, een Deense jongen en Ann-Claire, een Amerikaans meisje, in huis bij Carmen die daar samen woont met Michael, haar vriend. Het is weliswaar niet erg groot maar toch erg gezellig! Zondat toen ik ontwaakte eerst ontbeten met brood en een pot Calve pindakaas die ik maar van huis had meegenomen en toen de stad in. Sevilla is een hele mooie stad, maar ik was natuurlijk weer m´n fototoestel vergeten. Maar foto´s komen waarschijnlijk toch niet op deze site omdat ze hier in school alleen 2 computers op de gang hebben staan waar iedereen voorbij loopt en op je staat te wachten tot je eindelijk klaar ben, zoals nu ;)..
Maandag m´n eerste schooldag gehad maar die was nog niet erg geslaagd. Ik werd in een ´beginnersklas´ geplaatst waar ze al 3 weken bezig waren.. Dus ik snapte er he-le-maal niks van ;).. Vandaag m´n eerste priveles gehad en die houd ik voorlopig tot ik het redelijk spreek :)! Maar maandag wel gelijk al vrienden gemaakt omdat echt iedereen je hier aanspreekt in school. Dus aangezien we morgen een vrije dag hebben ga ik samen met 2 Zweedse, een Amerikaanse en een Zwitsers meisje en een Engelse jongen naar het strand wat hier ongeveer 80 kilometer vandaan ligt. Maar we gaan met de trein dus we zouden er redelijk snel moeten zijn!
Ik zal volgende keer wel weer wat sneller een bericht achter laten, zodat ik niet zo verschrikkelijk veel in 1x te vertellen heb ;)!
Voor nu, hasta luego!
En tot het volgende bericht!

Erik

P.S. nog bedankt voor alle leuke reacties op m´n eerste bericht!!

  • 29 Mei 2007 - 16:16

    Sanne:

    heej erik wat leuk joh! klink erg gezellig :P is cker wel lkkr warm daar? hier is et niet zo :( nouja veel plezier ^^ xxx Sanne

  • 29 Mei 2007 - 16:16

    Yoni:

    veel plezier nog kootje :D

  • 29 Mei 2007 - 17:10

    Piket:

    Jempie koot, dat wordt dus geen spaans leren daar, met al die zweedse. Je komt terug als een blonde viking! x

  • 29 Mei 2007 - 17:22

    Yoni:

    veel plezier nog kootje :D

  • 29 Mei 2007 - 21:01

    Vera:

    Hoi neef,
    Gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt. Mieke begrijpt nog niet helemaal waarom je nou naar Spanje moet om spaans te leren, maar ze is ook nog maar 10. Veel plezier daar en we zullen blijven lezen hoe het met je gaat.
    Groeten van ons allemaal en een poot van Fester.
    Vera, René en de rest.

  • 29 Mei 2007 - 21:04

    Nadien:

    Hey eertje,
    Klinkt leuk allemaal zeg!!Als je terug bent kom ik zeker foto's bij je kijken maar ja dat duurt nog ff haha.K hoop dat je lekker weer hebt en houdt en dat je erg veel plezier hebt.
    Hasta Luego (hehe)
    kus Nadine

  • 29 Mei 2007 - 21:31

    Jor En Jess:

    Hey Kootie
    Ja dat spaans is toch nog best lastig hoor ;) haha!! Dus jij gelijk al weer op pad met een paar mooie dames! Nou veel plezier en zo te horen hoeven we niet eens meer langs te komen! have fun opt strand, groetjes en kusjes Jor en Jess

  • 30 Mei 2007 - 07:04

    TD:

    Rikkie! Wij volgen je hier natuurlijk. Ik (Rob) wacht natuurlijk nog wel op de eerste foto's! haha. Veel plezier daar! Grtz. Rob en de rest van TD

  • 30 Mei 2007 - 09:33

    Fredie:

    Koott! Volgens mij ga jij je daar prima vermaken en met dat Spaans komt het echt wel goed! En lekker nu alweer wat vriendjes gemaakt, doet me goed om dat te horen ;)
    Geniet er van! Ik ga je blijven volgen op je weg naar de Spaanse taal! :)

    Kus, Free

  • 30 Mei 2007 - 13:09

    Vonkov:

    Ha Erik,

    Goed om te lezen dat het goed gaat en je goed aangekomen en ontvangen bent. Je hebt een mooie feestavond gemist in Dikke Mik maar dat vertellen we wel als je weer thuis bent (en onder de douche staat)

    Succes !!!!!!

  • 30 Mei 2007 - 20:36

    Gerard:

    geniet ervan!kootje.

  • 30 Mei 2007 - 21:04

    Lia:

    lekker naar t strand met de trein...pff. hh.geniet er maar van.sjterkte met sjpaans.xo

  • 30 Mei 2007 - 21:30

    Eef:

    Yo Kotieman!!ben jij daar de buurt onveilig aan het maken??Ik wens u veel succes en plezier!Geniet ervan, dikke kus mellie

  • 31 Mei 2007 - 12:51

    Kevin:

    He kootie kootie,

    Hoe gaat het met je studie, kun je al een beetje spaans spreken, of ben je jouw studie al vergeten ;)?
    Zoals Vonk al zei heb je wel een gezellige avond gemist hoor, die halen we nog wel een keer in. Veel plezier met al je buitenlandse dames, ik kijk uit naar de foto's.

  • 31 Mei 2007 - 14:29

    Iris:

    heej:)
    heel veel suc6 met je spaans hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7112

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: