2e week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

2e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

08 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

De 2e week alweer bijna voorbij. Zit nu in de pauze op school maar weer is wat voor jullie achter te laten. Deze week weer van alles gedaan. Maandag weer begonnen met groepslessen en ik moet zeggen dat dat toch een stuk leuker is dan de privélessen! Zit met een Engelse jongen en een meisje en een Franse jongen in een klas, maar ze willen nog wel is moeite hebben om hier om half 10 te zijn dus vaak is de klas NOG kleiner ;).. Maar het gaat al elke dag stukken beter! Kan me al enigzins verstaanbaar maken en begrijp al wel heel wat als ze hier tegen me beginnen te praten! Vandaag heb ik alleen weer ongeveer een privé lesje omdat we gister een feest hier hebben gehad en ik de enige ben die dan nog wel z´n bed uit kan komen om op tijd op school te zijn ;).. Gister was het namelijk een feestdag in Sevilla en nog een paar andere plaatsen dus we hebben ons weer goed vermaakt hier! Omdat het donderdag een feestdag was zijn we al op woensdag na de lessen naar een plaatsje dat Matalascañas heet gegaan om daar met z´n zessen de boel onveilig te maken! Dat is uiteindelijk een zeeer geslaagde avond geworden ;)! Matalascañas is een plaatsje dat hier ongeveer een uurtje met de bus vandaan ligt en daar is het dichtsbijzijnde strand. Dus donderdagochtend lagen we om 11 uur op een prachtig strand met een graadje of 36 te zonnen tot ongeveer een uur of 6. Toen ging de laatste bus alweer richting Sevilla en die wilden we absoluut niet missen want anders zouden we school missen vandaag, maar ik ben dus uiteindelijk de enige die ook daadwerkelijk op school is gekomen ;).. Vanavond hebben we waarschijnlijk een rustig avondje want morgen gaan we weer naar Cadiz, een stad met een strand, en daar blijven we dan weer tot zondagavond dus ik heb weer 2 dagen op het strand liggen voor de boeg.. ja, het leven is hier heel, heel zwaar ;).. Na het weekend zal ik wel weer laten weten hoe het is geweest, maar het is ongetwijfeld weer een groot feest! Vandaag gaat een Amerikaans meisje proberen al haar foto´s hier op de computer te zetten, dus misschien kan ik volgende week ook wat foto´s hier op zetten :)! Maar dat zien jullie vanzelf wel! Mijn les gaat weer beginnen dus ik ga weer hard aan de gang!

Adios!

  • 08 Juni 2007 - 09:47

    Boek:

    dat gaat dus helemaal prima daar! :) nou het is hier al een paar dagen ook erg lekker weer dus kunnen we toch nog een btje bij blijven met bruin worden :p have fun on the beach!

  • 08 Juni 2007 - 09:48

    Muis:

    Brave student hoor die koot :P Hahaha gewoon na het feesten gewoon naar de les!! Ben trots op je!

    xx Mariel

  • 08 Juni 2007 - 10:16

    Vonkov:

    Goed bezig Kootje!!!!!

  • 08 Juni 2007 - 10:34

    Kevin:

    Goed hoor Kootemans, strand-school-strand-strand-school-strand-strand-strand-strand, klinkt goed ;).

  • 08 Juni 2007 - 10:42

    Lia:

    klinkt idd zwaaaar...pff. hoe hou je t vol...haha.geniet er maar van! kuz xo

  • 08 Juni 2007 - 11:22

    Peter:

    Hoi Eer, ben trots op je....dat je er toch maar weer zat na een dagje feesten. Kennelijk ben je de enige die zijn lesgeld eruit krijgt :))

  • 08 Juni 2007 - 11:42

    Jorrit:

    Hey koot! Nou gelukkig is het hier ook lekker weer en het terras is dan een mooie plek! Het strand daar klinkt wel nog beter ;) veel plezier nog
    hasta luega, toch? :)

  • 09 Juni 2007 - 20:40

    Jeroen:

    Yooh erik,

    Zet eens een zonnebril op.
    Ciaoo J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7110

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: