Snelle boodschap! - Reisverslag uit Chipiona, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu Snelle boodschap! - Reisverslag uit Chipiona, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

Snelle boodschap!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

03 Juni 2007 | Spanje, Chipiona

¡Hola!

Vandaag maar even een snel bericht tussendoor! Ik zit op dit moment in een busstation in Chipiona, ongeveer 2 uur met de bus van Sevilla vandaan. Vandaag ben ik met nog 8 andere naar het strand van Chipiona geweest. Heeel gezellig en vooral heel warm! Maar het was het 2 uur reizen meer dan waard! Vanochtend om 10 uur vertrokken vanuit Sevilla en het was de bedoeling dat we vandaag weer om 6 uur met de bus terug zouden reizen, maar helaas toen we hier om half 6 kwamen was de bus uitverkocht :s.. Dus nu hebben we kaartjes voor de bus van half 9.. Dat is dus de reden dat ik hier op internet zit!
Gister uiteindelijk een rustig dagje gehad. De hele dag hebben Tommy, Jens (2 Zweedse jongens) en ik naar DE wedstrijd toegeleefd om er een half uur voor de wedstrijd Denemarken - Zweden achter te komen dat die wedstrijd nergens uitgezonden kon worden ;).. Dus uiteindelijk maar een kroeg ingedoken en zijn we via telefoontjes uit Zweden op de hoogte gehouden van het score verloop en zoals jullie misschien weten is het een hele spectaculaire wedstrijd geweest! Maar door het kroeg-effect en het zingen van Jens en Tommy had ik uiteindelijk toch nog het gevoel dat ik echt naar een wedstrijd zat te kijke ;)! Morgen begin ik zoals al eerder gezegd weer met groepslessen in de ochtend, dus in de middag kan ik gelukkig weer leuke dingen gaan doen met de mensen die ik hier heb leren kennen :)!
Bedankt weer voor alle leuke berichten die achtergelaten zijn! En het spijt me van de foto´s maar dat gaat echt niet lukken :(.. Maar de 2 zweedse meisjes, Josephine en My, sturen waarschijnlijk een hoop foto´s binnenkort naar mijn email, dus dan kan ik ze waarschijnlijk wel op de site zetten :)!
Voor nu, hasta luego!

  • 03 Juni 2007 - 18:47

    Vera:

    wat een feest! ben bijna jaloers op je!
    Geniet er maar lekker van.
    René en Vera

  • 03 Juni 2007 - 19:02

    Madelief:

    Erie!
    We hebben je gemist vandaag op de tennis en ofcourse de BBQ :(. Uiteindelijk moesten we "thuis" spelen bij Dekker, echt zo dom weer. 4-4 tegen STV trouwens. Niet optimaal ;) Maar het was genoeg. Ray was er niet, Mike weer geblesseerd.. you know.
    Have fun nog daar :)!!
    xx Madelief

  • 03 Juni 2007 - 20:26

    Jeroen:

    Yoh Erik,

    Ook dit leest weer lekker weg. Het gaat je duidelijk goed daaro. Gebruik wel factor 20 he, dat geeft de beste bescherming!
    Ciaoo,
    J (ome J danwel he)

  • 03 Juni 2007 - 21:14

    Manuputty's:

    Hi Eric,
    Ter info:Ray, Jomi en Jordy zijn met hun teams kampioens geworden,Jack's team daarentegen is gedegradeerd. 7 weken competitie weer voorbij. Gezellige bbq als afsluiten helaas je zus was ziek.

    Gr.van ons allen.
    Manuputty's

  • 04 Juni 2007 - 08:38

    Lia:

    gaaf dat je alles zo opschrijft. leuk om te lezen. hoe was t nu in je klasje? meer debutantes...heb net opgezog dat dat beginners is in t spaans..hh.mucho placer , beso : ) hasta luego

  • 04 Juni 2007 - 09:11

    Jennifer:

    Kootje!!

    Leuk om je verhaaltjes te lezen.. Geniet ervan he, maar volgens mij gaat dat je primaaaa af!!;)

  • 04 Juni 2007 - 09:21

    Boek:

    Kootiieee! Balen van die wedstrijd man, ik had hem ook wel willen zien! ;)
    Ik ben met die gasten helemaal into Guitar Hero hoor, vooral Jor is helemaal verslaafd, hehe! Have fun verder en we faxen!

  • 05 Juni 2007 - 08:00

    Muis:

    Kootje!!
    Hoe is 't daar vent? Prachtig om je verhaaltjes te lezen!! Ben wel jaloers op jou :P Maarja ach ik geniet ook wel van m'n vakantie... ;)

    Spreek je snel weer!!

    xx Muis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Chipiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7107

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: