De eerste week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Erik Koot - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

01 Juni 2007 | Spanje, Sevilla

¡Hola!

M´n eerste week alweer bijna voorbij! Net m´n laatste privéles gehad volgens mij en volgende week ga ik het weer is proberen in een beginnersklasje.. Elke maandag komen hier nieuwe studenten aan, dus ik hoop dat er nu meer mensen van mijn ´niveau zero´ zijn, zodat ik niet de hele tijd voor me uit zit te staren ;).. Op zich wel relaxed dat ik weer in de ochtendklas kom zodat ik in de middag tijd heb om wat te gaan doen met iedereen van hier. Gister met een grote groep wat weze drinken in een kroegje en weer een hoop nieuwe vrienden gemaakt. Dat gaat echt verschrikkelijk snel hier! Het enige probleem is dat ik nu met heel veel verschillende mensen, verschillende afspraken heb ;).. Maar ik zit nog te twijfelen of ik nou zaterdag naar het strand vertrek en daar dan tot zondag avond blijf, of dat ik met m´n nieuwe Zweedse vrienden de ´Match of the century´ Zweden - Denemarken ga kijken. Volgens hen MOEST ik daar bij zijn dus ik denk dat dat het toch uiteindelijk gaat worden. Ik ben hier natuurlijk nog een aantal weken, dus dat strand gaat er ongetwijfeld nog wel weer van komen. Het enige nadeel is hier dat elke week ook wel weer mensen weg gaan, dus je moet telkens weer afscheid nemen van mensen die je net heb leren kennen.. Morgen vertrekken de 2 Zweedse meisjes waar ik het eerder over had alweer, dus dat is wel heel jammer.. Maar wel weer reden voor een feestje vanavond ;)! Volgende week laat ik wel weer weten hoe het allemaal geweest is!
Hasta luego!

  • 01 Juni 2007 - 16:16

    Piket:

    Gaaf hoor kootje, en veel succes met het bakken van knakerbrod vanavond.

  • 01 Juni 2007 - 16:40

    Fam. Manuputty:

    we lezen dat je echt aan het genieten bent!! Groetjes van ons allen

  • 01 Juni 2007 - 16:49

    Boek:

    Nou laat die Zweedse dames dan maar eens zien hoe wij dat afscheid zogenaamd in Nederland altijd doen :p Have fun dude!

  • 01 Juni 2007 - 18:39

    Peter.:

    Hoi Eer, Goed te lezen dat je je prima vermaakt. Tot nu toe kunnen we je berichten nog prima lezen. Er zitten nog weinig Spaanse woorden in. Maar je krijgt t kennelijk steeds meer naar je zin. Moet me toch geen zorgen maken dat je nooit meer terugkomt? Ollé.

  • 01 Juni 2007 - 18:42

    Marianne:

    Oh oh oh wat een luizenleven ;)
    Lekker hoor! Geniet er van!

    Kus!!

  • 01 Juni 2007 - 19:21

    Sanne:

    heej eer klinkt erg leuk allemaal leuk dat je smiddags weer meer tijd krijgt! veel plezier nog xxx Sanne

  • 01 Juni 2007 - 20:27

    Jess:

    ¡Hola guapo! ;)
    Echt leuk om van je te horen zo af en toe! Ik vind het toch een beetje jammer van je dat je wat meer vrije tijd krijgt, want señor komt natuurlijk als een negro terug. Hier begint de sol gelukkig ook weer wat meer te schijnen! Maar of dat voor lange duur is..:s
    Wanneer kom je terug? Kunnen we samen leuk onze spañaanse taal oefenen:D
    Have fun:D Besos, Jess

  • 01 Juni 2007 - 20:27

    Kevin:

    kootiemans,

    lachen man, het klinkt wel allemaal heel ontspannen daar. net als boek wacht ik op de foto's, maar zo te zien blijf je daarmee bezig als je op deze manier je sociale omgeving blijft veranderen.
    Have fun!

  • 02 Juni 2007 - 12:18

    Len:

    hela kootiekootie!
    zozo het klinkt als een mooie vakantie van 2 maanden;)! Balen dat die Zweedse lekkernijen naar huis gaan..heb je wel ff doorgegeven dat je een hand vol vrienden avec sassemoundo hebt, die wel een knackerbrödje met zo'n blonde ijsprinses wil eten;)!veel plezier op al je afscheidsfeestjes..oohja en ook nog succes met het leren van Spaans, maar dat is bijzaak:p.hehehe

    hasta lasagna

  • 03 Juni 2007 - 15:28

    Yoni:

    tis mooi dat je daar wel loopt te chille!
    maar je moet natuurlijk wel van alles en iedereen foto's maken zodat iedereen hier ook nog weer kan mee genieten :P

  • 03 Juni 2007 - 19:57

    Jeroen:

    Yoh Erik,
    Top deze actie van je. Geniet ervan en neem wat goede tapas recepten mee voor me. Mocht je aan de sangria gaan dan aleen die gemaakt van champagne, die van rode wijn geeft echt een headache!
    Ciaoo

    Jeroen (ome J dan wel he)

  • 06 Juni 2007 - 05:30

    Vonkie:

    Buenos días Erik,

    va a ver bien tanto muy con ti. Bonnement He si!!!! goza

    Groetjes,

    Mars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

Week 7

26 Juni 2007

Week 5

20 Juni 2007

Bijna op de helft

15 Juni 2007

Einde 3e week!

11 Juni 2007

Begin van de 3e week!
Erik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7113

Voorgaande reizen:

26 Mei 2007 - 21 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: